surinamegirls.reismee.nl

Arrived @ Suriname

Ha lieve mensen!!!

Eindelijk zijn we aangekomen in Suriname! Na een lange reis met veel vertraging kwamen we aan op het vliegveld. Buiten was het 33 graden dus dat waswel evenwennen toen we uit het vliegtuig stapten. We werden opgewacht door een taxibedrijf dat ons naar ons huis in Paramaribo zou brengen. Het was om 19.30 al donker dus we hebben Paramaribo by night gezien, erg mooi, grote stad met veel lichtjes!

Het huis wat we zouden huren viel erg tegen, dus hebben we een ander huis aangeboden gekregen waar we vanmiddag naar toe gaan verhuizen. Dit wordt een huisje voor ons alleen en ziet er erg leuk uit!

Vanmorgen hebben we een rondleiding door Paramaribo gekregen. Erg leuk om de buurt een beetje te verkennen .

Dinsdag hebben we een gesprek met het ziekenhuis en woensdaggaan we beginnen met de stage. We zijn erg benieuwd hoe het daar zal zijn!

Groeten uit het erg warme Paramaribo!

Gertrud, Beatrijs en Marieke

Annemie

Hee meiden!!! Leuk iets van jullie te horen. Dat is mooi dat jullie nog van huis konden veranderen zeg. Luxe hoor voor jullie 3en :-) hoe is het allemaal daar? De ene verbazing na de andere of valt het mee? Ik ben erg benieuwd hoe jullie het in het ziekenhuis zullen vinden. Hebben jullie gisteravond jullie eerste surinaamse maaltijd al gehad? En lekker geslapen onder jullie klamboes? Ik had een kaartje gestuurd naar jullie afgelopen dinsdag naar jullie oorspronkelijke adres. Misschien wil Beatrijs dat nog wel even op gaan halen deze week .. ? Ik hoop snel op meer berichtjes van jullie en natuurlijk foto's!! Liefs Annemie

els

zo zo nu al verhuist :). zeker wel super daarzo! succes met de stage woensdag.

groetjes

Hanneke

Hey Marieke!

Bale dat we elkaar net mis hebben gelopen!
Mn mobiel was leeg en ingepakt, dus ik had je smsje niet meer gelezen. Dan maar ff veel suc6 wensen via je site!
Nou, geniet ervan!!

Liefs, Hanneke

Elize

Fijn dat alles goed gegaan is en hopelijk is jullie nieuwe huis prima! geniet van de zon daar!

Liefs Elize.

de schippertjes

Heej Marieke,

Leuk om wat van je te lezen en te horen. We gaan vaak kijken op deze site. LEUK! Zet er maar heeeel veel foto's op!

Liefs Dino, Lau, Pa, Ma en Heleen

Annemie

Hee meiden, ik hoorde gister van papa dat jullie gisteravond foto's en een berichtje zouden plaatsen hier dus ik dacht nu even gauw kijken voordat ik naar m'n werk ga .. maar er staat nog niks op! Jammer! Succes vandaag bij jullie eerste kennismaking met de stageplaats. Liefs Annemie

petra

Hoi meiden,

Leuk om van jullie belevenissen te lezen. Bevalt dit huis jullie goed? Jammer dat jullie nog geen andere foto's hebben geplaatst. We zijn erg benieuwd.
Succes allemaal op jullie nieuwe, tijdelijke werkplek.
Liefs Ron, Petra en Thekla.

nelie elenbaas

ik moet nog aan het idee wennen dat jullie in paramaribo rond crossen. blijf maar een beetje bij elkaar alsjeblieft! Morgen gaat dan het echte werk beginnen. Ik wens de drie zusters veel succes!
Liefs, Nelie Elenbaas

Elianne

Ey Marieke,
Vandaag dus je eerste stage dag, spannend hoor! Ben benieuwd hoe het is gegaan.
Leuk om je foto's te zien, vet mooi huis hebben jullie!!
Geniet ervan!
Liefs Elianne

Therese

Hi marieke
Alles goed>? En bevalt het nieuwe huis jullie wel een beetje? In welke buurt zit je eigenlijk? Hopelijk zit je dichtbij het ziekenhuis, dat is altijd makkelijk als je late en nachtdiensten hebt. Ik ben benieuwd hoe jullie eerste dag was op stage. Als het goed is, ben je nu lekker klaar met je eerste dagje. Serieus genietse he
Liefs