surinamegirls.reismee.nl

Vakantie :)

Hoi Allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Druk de autoruiten aan het krabben? We hebben gehoord dat het al erg koud is bij jullie, hier is het gelukkig nog steeds 35gr!

Ondertussen zit onze stage erop. Donderdag was onze laatste stage dag in het ziekenhuis. We hebben alledrie onze stage goed afgesloten met een voldoende. Het is lekker dat we nu vakantie hebben, maar aan de andere kant betekent dit ook dat het einde van onze reis in zicht is!

We hebben al best wel wat plannen voor onze vakantie. We gaan aanstaande Maandag t/m Zaterdag op trip naar het binnenland. We gaan dan 1 dag naar de Blanche Marie vallen (Watervallen) en daarna gaan we voor 4 dagen de jungle in. In het gebied Avanno Vero. Samen met onze gids gaan we dit gebied verkennen en kijken of dit gebied geschikt is voor trips. Het is nog een onbekend gebied in Suriname, en we zullen zeker moeten gaan survivallen om te overleven

Wink

In onze laatste week zijn we van plan om 2 dagen naar White Beach te gaan en daar te overnachten.

Nou.. Jullie horen snel weer wat van ons!!

Groetjes, Beatrijs, Marieke en Gertrud

Elize

He dametjes!

Gefeliciteerd met het behalen van jullie stage! Hoe was blanche marie? En hoe is de rimboe.. heel heel sober zeker??!! Wat zullen jullie blij zijn om over ruim een week weer onder de Nederlandse douche te staan! En wat ben ik blij dat Truud over een week weer bij ons is!!!

Have fun ladies! Sluit julllie Suriname tijd maar goed af!

Liefs Elize.

Irene Bins

Ha morksie!!
Heerlijk hoor, nog even vakantie vieren daar! Hebben jullie de jungle overleefd...? tKlinkt wel spannend!
Geniet er nog even van!
We zien er naar uit om je mooie, diepe, lage stem gauw weer te horen bij de alten ;-)

Greetz Irene

ELianne

Geniet van jullie laatste dagen!!
Knuffel Elianne

Huubjuh

Hoi Meiden:D

Gaat alles goed? Zaterdag is het zover...
Dan sta ik samen met al jullie dierbaren;-) jullie op te wachten!! Ik heb er zin in? Jullie ook?

Geniet nog van je laatste weekjuh

Liefs Huub

paula sierdsma

Dag Trijs!
Op de valreep nog even een mailtje. Het is nu bijna zover dat je weer naar huis komt! Gemengde gevoelens denk ik! Fijn, dat jullie ons deze maanden zo uitgebreid op de hoogte hebben gehouden van al jullie avonturen. Bedankt daarvoor! Het heeft denk ik bij heel wat mensen de reislust weer wat aangewakkerd. Jullie zijn in ieder geval goede ambassadeurs geweest voor een bijzonder stukje van de wereld! Ik wens jullie een heel goede terugreis en een behouden aankomst en ik hoop je gauw weer te zien!
Veel liefs! Paula (en Geert natuurlijk!)