surinamegirls.reismee.nl

laatste bericht

Heej everyone

Dit is het laatste bericht dat we plaatsen, want vanmiddag vertrekken we om 15.00 uit Paramaribo en stijgt ons vliegtuig om 20.00 (hopen we) op naar Nederland.

Vorige week hebben we een 6-daagse trip gemaakt, waarvan de foto's al op de site staan. We zijn het er allemaal over eens dat het de leukste trip was die we gemaakt hebben!Maandag zijn weal om5.00 met de bus naar Nickerie vertrokken. Vanuit Nickerie met de boot naarhet dorp Apura, hiereen tussenstop gemaakt en vervolgens met twee pick-ups naar Avanavero vertrokken. Toen we bij Avanavero aankwamen was het al eenpoosje donker. We hebben langs een stroomversnelling in onze hangmat overnacht. De volgende dag zijn we naar een waterval, de Championval, gereden. Het was een prachtige waterval waar we het grootste deel van de dag geweest zijn. 's Avonds hebben we op dezelfde plek overnacht als de nacht ervoor. Dag drie zijn we naar een eilandje in Avanavero gevaren. We hadden het eilandje echt voor ons alleen! Daar zaten we dan tussen de watervallen en de stroomversnellingen. We hebben die dag de Avanavero val beklommen en hebben boskonijn gegeten die we de dag ervoor geschotenhadden. Deze nacht hebben we op het strandgeslapen. Heel mooionder de sterrenhemel, maar erg koud! Dag vier zijn wenaar Apura gereden en hebben hier het dorp verkend. Dag vijf zijnwe naar de Blanche Marie vallen geweest, ook een ergleuke dag en veel mooie natuur gezien! Dag 6zijn weterug gereden en gevaren naar Paramaribo. Deze trip was echt super,het was echt survivallen!

Deze week hebben we lekker gerelaxed aan het strand, aan het zwembad gelegen en afscheid genomen van iedereen.

We willen iedereen bedanken voor de leukeberichten die jullie hebben geplaatst en jullie interesse in onze site! We zien jullie snel in Nederland.

Groetjes Marieke, Gertrud en Beatrijs