surinamegirls.reismee.nl

Nog 1 dagje hier in NL!!!!

Ha Allemaal

Toch nog een berichtje voordat we inwarme, zonnige Suriname zitten!

Tongue out
Onze site moet toch een beetje actueel blijven want onslaatste bericht is al een paar weken geleden geplaatst! Echt super leuk aldie reacties....
Laughing

We zijn nu nog een dagje in NL, dus vlug nog de laatste dingetjes regelen, ff pasfoto's maken, koffer vol stouwen en afscheid nemen van iedereen!
Morgen gaa we rond een uurtje of 6 weg richting schiphol, we vliegen om 11u en we komen aan om 3u in paramaribo (surinaamse tijd)

Ik weet niet hoe de internetverbinding is in suriname

Tongue out
maar jullie zullen zo snel mogelijk weer wat horen! We laten wel ff weten wat de temperaturen in Suri zijn!
Wink

Groetjes Beatrijs, Marieke en Gertrud

Fanne en Roelof Alberts

Meiden, een hele fijne reis gewenst en behouden aankomst.
We wensen jullie een hele goede stage toe en een fijne tijd in Paramaribo.We houden jullie over het thuisfrond op de hoogte.
Groeten, Fanne en Roelof.

Elize

welcome to suriname girls!

hoe was de reis, truud hoe wast om voor het eerst te vliegen? en hoe was het afscheid van huupie :(
succes met wennen!

liefs Elize

els

heej,

een hele goeie reis he. en zie jullie over een paar dagen :)

groetjes

Fanne en Roelof

Hallo meiden, de eerste week zit er op! hoe is het allemaal gegaan?
Viel het mee, en hebben jullie leuke collega's.
Hoe doen jullie het met het eten, eten jullie in het ziekenhuis of koken jullie zelf.
Fijn dat jullie een beter en rustiger onderkomen hebben en op jullie zelf kunnen zijn.
Fanne en ik zelf gaan nu een weekje met vakantie.
De hartelijke groeten en tot horens.

Fanne en Roelof

Janine

he Meiden,

hoe is het dan met jullie? Ben zo benieuwd! Lopen jullie nou allemaal op dezelfde unit stage?
Ik ben nu aant werk op kinderafdeling, maar dacht; moet ff snel berichtje sturen naar de surinamezusters, die w.s. genieten in de surinaamsezon!!heeeerlijk!
Hoop snel van jullie te horen!

Liefs Janine

Anneke

Heee Beatrijs en andere Surinamemeiden,

Hoe is het in het warme Suriname ? Hoe is jullie uitstap met de hangmat geweest ? Niet te veel muggen ? Went het voor jullie al een beetje ?
Geniet van het avontuur !

We denken veel aan jullie !

Hartelijke groet,
Anneke (N)